camton

Ingen julkänsla. .

Publicerad 2012-12-20 22:57:30 i Allmänt,

Här hemma är det verkligen inte nån julstämning..
 
Jag mår så dåligt just nu över allt som har hänt på sistone, jag får gråtattacker flera ggr per dag.igår var det värst så då ringde jag en och frågade om hon kunde passa savannah men det kunde hon inte så det var bara bita ihop för barnens skull. .
 
Jag hoppas verkligen att allt vänder snart och att nästa år blir topoen <3
 
Början på året blir jag moster igen och det är en härlig känsla :-)
 
Jag är så glad och tacksam över det stöd jag/vi  får!  
 
Nu ska jag försöka sova.. båda barnen är jåtte täppta och hostiga så jag hoppas att dom får sova gott iaf.  Så jobbigt att ligga och höra hur täppta dom är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela