camton

Vinterdag :)

Publicerad 2012-12-04 20:06:28 i Allmänt,

Länge sen jag skrev nåt... Mycket har hänt i mitt liv sen sist.
 
 
Caspian föddes för snart 2 månader sen!!  herregud vad fort tiden går.. Han är en härlig liten kille, lugn och snäll :) Savannah är så stolt över sin lillebror och vill visa upp honom för alla :)  Savannah fyllde 2 år för nån vecka sen.. Mammas lilla tjej <3 jag har världens finaste barn! 
 
jag ser verkligen framemot ett nytt år för det är så tråkiga saker som har hänt på senaste tid som har tagit hårt men snart får vi försöka lägga det bakom oss och se positivt..
jag sitter just nu i fotbad efter en härlig kvällspromenad :) jag har tagit tag i vikten nu!! Det går framåt :) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-07 18:44:43

Jag är så stolt över dig min älskade syster:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela