camton

På jobbet..

Publicerad 2012-03-30 18:14:18 i Allmänt,

Sitter just nu på jobbet och längtar hem för jag är ledig i helgen och det kommer bli en toppenhelg! Tony har grabbkväll imorrn så jag och Savannah blir utslängda kl 13!! på dan vet jag inte vad vi ska hitta på men senare på eftermiddan ska jag hem till Emilia och Malin kommer dit oxå eftersom våra gubbar är hemma hos oss.. så vi kommer få en riktigt mysig kväll tillsammans :-) På söndag ska jag iväg på ett hemligt uppdrag återkommer nog mer om detta efteråt :-)

Min lilla donna har vattkoppor :-( hon var bara på dagis i måndags så vi får se hur länge hon blir hemma.. Hon har ingen feber och dem kliar inte än så länge så antagligen fick hon en lindrig variant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela