camton

Gravid!! :-)

Publicerad 2012-05-16 10:18:36 i Allmänt,

Nu har jag varit sjukskriven i nån vecka.. Det gick inte och jobba längre för denna foglossningen. Blir nog hemma tills det är dags i oktober. Är nu gravid i vecka 19 så det går framåt :-)  När jag väntade Savannah blev jag sjukskriven i vecka 14 och nu vägrade jag inse att sjukrivningen var nära så jag fortsatte att kämpa att jobba men tillslut gick det inte längre.. 1 gång i veckan är det akupunktur så det är skönt :-) Även denna gång så fick jag gå på hormonbehandlingar för att bli gravid. Kurer efter kurer och inget hände men i januari fick jag börja med sprutor som jag tog varje dag i elva dar, efter ett par veckor så var jag gravid :-) Tog 8 månader!!


Savannah är på dagis på dagarna när jag är hemma.. Hon trivs riktigt bra, hon pratar hela dagarna men inga ord som man förstår förutom mamma och pappa :-) mammas lilla busunge! :-)

Ikväll är det tjejkväll hos Irene och Helen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela