camton

...

Publicerad 2013-03-11 14:21:49 i Allmänt,

Trodde detta år skulle börja bättre och att jag skulle må bättre..   känner mig så ensam,  visst att vissa ringer och frågar hur man mår och så men det är ingen som engagerar sig och vill träffa mig bara mig.. Camilla.  Jag behöver komma ut lite just nu fast jag inte alltid  har lust att träffa folk eller orkar ringa och småsnacka.  Saknar tjejkvällar bla. Ingen förstår! ! Det är kaos i huvudet och mycket som händer och jag orkar ingenting.  Just nu får bara mina barn mig att skratta och jag kan känna enorm kärlek till dom och sen blir jag glad över resultat
som vågen hos viktväktarna visar varje vecka. .. Mycket annat än så är det faktiskt inte.  detta inlägg blev lite luddigt men men. Jag har alltid sagt att det är tur att man har vänner men just nu undrar jag vart mina finns för då ska man väl kunna ses nån kväll utan barn och respektive som innan man fick barn. Dom flesta vet hur jag mår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela